måndag 31 mars 2008

VÅRTECKEN!

Kors i taket, nu visas det massor med vårtecken. Hittade på tussilagos på hemvägen, kan det bli mysigare. Håller tummarna för att det inte kommer mer snö nu.

Överväger starkt att kila in i duschen, luktar bränd smedja. Stina drog med mig till smedjohan för att slippa vara själv. Följde gladerligen med, roligare sak och göra finns inte. Fantasin sätter gränserna. Flera timmar med att stå och hamra och i mellanåt shejka lite till musiken. Haha vidare vacker, mycket tveksamt. Blev iallafall väldigt stressigt innan vi skulle dit. Jag hade precis slagit mig ner för att käka när Stina frågar om jag ska med, slängde i mig maten på sisdär en minut sedan sprang jag runt och letade kläder. Mitt i all stressblev mobilen kvar på skolan, just typiskt. Bra att vi inte har några tjuvar där iallafall. Bara dagar kvar till matteprovet, ångesten börjar komma smygande. USCH, jag kan ingenting. Hjärnan har inte memorerat alla dessa saker som man ska kunna. Blir att ligga och läsa det ett tag innan läggdags. Yey, kul..

Tjarå.

Inga kommentarer: